دروس+القيتار+ و+نوتات+و+فديو+غيتار+كوردات+تعليم
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 ------عيش ندل تمت مستور------

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
climamehdi
مشرف منتدى دروس و برامج القيتار


ذكر
عدد الرسائل : 295
العمر : 40
البلد : المغرب
علم بلدك :
المزاج :
اوسمة :
تاريخ التسجيل : 21/03/2008

مُساهمةموضوع: ------عيش ندل تمت مستور------   الأحد مايو 04, 2008 3:20 am

<A href="http://www.trdnt.com/" target=_blank>




حد سمع قبل كده عن المثل اللى بيقول


.....عيش ندل تموت مستور.....




تعالى اوريك ازاى تكون ندل





<A href="http://www.trdnt.com/" target=_blank>



<A href="http://www.trdnt.com/" target=_blank>



<A href="http://www.trdnt.com/" target=_blank>



<A href="http://www.trdnt.com/" target=_blank>



<A href="http://www.trdnt.com/" target=_blank>



<A href="http://www.trdnt.com/" target=_blank>



<A href="http://www.trdnt.com/" target=_blank>



<A href="http://www.trdnt.com/" target=_blank>



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
monalisa
مراقبة عامة
مراقبة عامة


عدد الرسائل : 1296
تاريخ التسجيل : 10/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: ------عيش ندل تمت مستور------   الأربعاء مايو 07, 2008 2:23 pm

chokran
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
------عيش ندل تمت مستور------
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى قيتارة :: قسم الملتيميديا :: الصور المضحكة والعجيبة-
انتقل الى: